fredag 24 april 2009

Lite allt möjligt...

Som sillstryparn skrev så ska han springa göteborgsvarvet å jag kämpa mig runt.
För jag har inte haft tillfälle med superträningar i skatås och förberedelselopp som sillen har haft, men jag kommer kämpa.
Går även lite smårykte om att sillen har kört lite för mycket träning i skatås, därav hans vader modell xxl.
Ett annat rykte är att sillen kommer köra taktiken som Odd dissade.

Sen måste jag bara inflika att Tsaren Arshavin gjorde 4 baljor mot PL´s just nu sämsta försvar, just det, pool =)

Chelsea, Liverpool and Manchester United could face exclusion from the Champions League - on the grounds that they hold excessive debt - under plans being drawn up by Uefa next week. Källa

Ovanstående ser jag som en utopi, alldeles för stora klubbar för att det ska hända.

Sen var det gott med en Blåvitt seger över bajen på söderstadion.
Blåvitt borde avgjort i första halvlek egentligen.
Godnatt

// Gondolen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar